Bestel- en bezorginformatie

Je bestelling regel je eenvoudig via onze website. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, word je via de e-mail op de hoogte gehouden. Na ontvangst van je betaling, ontvang je een orderbevestiging met daarbij een indicatie van de levertijd. Bestellingen voor 16.00 uur van handzame producten worden meestal dezelfde werkdag verzonden. Grotere artikelen worden op afspraak geleverd. Heb je met spoed een bestelling nodig, neem dan altijd telefonisch contact op, zodat we deze met prioriteit kunnen behandelen.

We bezorgen in heel Nederland. Dat is wel zo makkelijk! We werken samen met PostNL. De bezorgmethode is afhankelijk van wat je hebt besteld en de regio waarin je woont:

  • Thuisbezorging door PostNL pakketdienst

  • Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen door onze eigen bezorgdienst of bezorgpartners

  • Thuisbezorging rechtstreeks vanuit de leverancier

  • Thuisbezorging door een verkoop partner

In de e-mailbevestiging die je van ons ontvangt, staat meer uitleg over de bezorgmethode die voor jouw bestelling van toepassing is. Als een bestelling bestaat uit artikelen met verschillende levertijden, dan voegen we de artikelen samen zodat de bestelling in één keer bezorgd kan worden. Je kunt je bestelling volgen door middel van een tracktrace-code, zodra deze is verzonden

Bestellingen voor de Waddeneilanden bezorgen we, in verband met de oversteek, 1 of 2 dagen later dan de geplande bezorgdatum.

Meubelen zoals kasten, tafels en banken, barren en speciale leveringen worden met onze eigen bezorgdienst geleverd.
Zodra je bestelling gereed staat, ontvang je een email om zelf online een bezorgafspraak in te plannen. Vanaf 1 dag voor de bezorgdatum krijg je via e-mail te zien op welk dagdeel de levering plaatsvindt, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

We bezorgen je aankoop netjes tot over de eerste drempel van je woning. In het geval je woning niet goed bereikbaar is door bijvoorbeeld een smalle gang of andere obstakels dan kunnen we voor een verhuislift zorgen. De kosten hiervoor komen voor jouw rekening Mocht je op de 4de etage of hoger wonen, dan is de levering met een verhuislift verplicht. Mocht dit pas bij levering geconstateerd worden, dan kunnen naast de kosten voor een verhuislift, tevens een toeslag gelden. Informeer naar de tarieven bij onze klantenservice via bezorgservice@123barren.nl. Ook kun je hier terecht met een vraag over je bestelling of als je onverhoopt iets wilt wijzigen.

Retourneren in de showroom  is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening. Zoals bijvoorbeeld een pakket wat is bezorgd door PostNL of onze eigen bezorgdienst.

Nadat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen.

Voor artikelen die in de showroom gekocht zijn, geldt dat ze ongebruikt, onbeschadigd, in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele en ongeopende verpakking dienen te zitten.

Voor artikelen die in de webshop zijn gekocht en zijn afgehaald, geldt dat ze voor volledige terugbetaling, ongebruikt, onbeschadigd, in de originele staat en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking zijn voor retourzending. Eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij jou in rekening brengen.

Wil je graag iets retourneren wat binnen bovengenoemde voorwaarden? Vul hiervoor het retourformulier in.

Zorg ervoor dat je de factuur of orderbevestiging bij je hebt, als je het artikel in de showroom zelf komt terugbrengen.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

Artikelen die voor jou op maat gemaakt of aangepast zijn.

Voor retourneren stuur je het product in de originele verpakking retour naar:

123barren.nl
Kanaalweg Noord 73
7671 EB Vriezenveen

Zodra de artikelen onbeschadigd en schoon door ons is ontvangen, storten we het aankoopbedrag. Wij zullen er voor zorgdragen dat het verschuldigde bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen naar je overgemaakt wordt.

Woon je in België of Duitsland? Ook dan kun je bij ons bestellen. We leveren de goederen zo snel mogelijk af. Hierbij maken we gebruik van PostNL Internationaal. Je ontvangt een tracktrace-code om de bestelling te volgen.

Wij hebben een showroom. Hier staan meubels die ook in de webshop staan, zodat je ze kunt voelen, zien en bewonderen. Wil je jouw meubel eerst zien en bewonderen kom dan langs!  Wij staan graag voor je klaar.

De verzendkosten voor Nederland, België en Duitsland zijn afhankelijk van de grootte en waarde van je bestelling. Dit staat vermeld op de orderbevestiging, die je per e-mail wordt toegestuurd. Ook staat dit in het winkelmandje op de website. Voor levering op de Waddeneilanden geldt een toeslag in verband met de oversteek.